U mobili per l'esterno riceve sempre più attenzione, u piacè hè l'aspettu più impurtante di a cità avà

In fronte à u rapidu sviluppu di u mercatu di mobili outdoor per più di 20 anni, parechji giganti di mobili ùn esitanu micca à dedicà à l'avventura di u mercatu di mobili outdoor.Certi sò più cunservatori cù prudutti individuali, mentri àutri sò più audaci cù cullezzione sana.A nutizia in successione rapida hè ghjunta, a strategia di trasfurmazioni per l'aria aperta era in piena.

Balconi, terrazze, parchi, giardini è altri Spazi, publichi è privati, sò stati creati per cumpensà u spaziu strettu causatu da a rapida espansione di a cità.Questi Spazi sò l'ossigenu frescu in a nostra vita è portanu mobili outdoor à famosi. I nostri diseggiani, urbanisti, architetti, architetti paisaghjistici anu travagliatu incansablemente per mischjà a natura in u core di a metropole in a manera più intima pussibule, per "creà" novi. abitudini per l'abitanti fora di l'aria..

sdfgf (1)

Per un bellu pezzu, u mercatu di e merchenzie outdoor hè un campu relativamente indipendente in u disignu.U mobili per l'esterno inizialmente offriva solu uni pochi di elementi basi è ùn mancavanu di design esteticu.Era un mercatu per i cummircianti specifichi.Ma à l'iniziu di l'annu 2000, assai marche pioneer anu iniziatu una trasfurmazioni di u mercatu, espansione e so offerte quantu a tecnulugia permette.Da Vondom, chì hè spicializata in u plasticu di rotolamentu, à u WaProLace di Manutti, un tissu sinteticu riciclabile è resistente à u cloru, sti marchi tradiziunali di mobili outdoor cumincianu à avvicinà più vicinu à i mobili interni.

sdfgf (2)

Hanu apprufittatu di sti tecnulugii emergenti per arricchisce i so cataloghi di prudutti è migliurà i so livelli di cunfortu, mentre cumincianu à travaglià cù disinfettori famosi in e strategie di u mercatu di i so cuncurrenti interni.Allora, prima o dopu, senza dubbitu, i sviluppatori di i prudutti di l'internu, attirati da u mercatu in crescita, farà u listessu passu.

À Roche Bobois, i mobili per l'esterno sò attualmente solu 4 per centu di e vendite, dice Nicolas Roche : "Hè sempre bassu, ma hè in crescita rapida, in 19 per centu in 2017. Dunque, simu cunfidenti chì continueremu à investisce in questu spaziu".Determinati à offre una linea di prudutti più cumpleta, questi giganti di mobili interni anu finalmente riesciutu à diversificà.Mentre raffinanu raghjone u so catalogu di prudutti, anu ancu trasfurmatu cun successu per catturà novi mercati più dinamichi.Stu mercatu hè largu, assulanatu è u ventu di u disignu sempre soffia.


Tempu di Postu: 11-Nov-2021

Abbonate à a nostra Newsletter

Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Youtube